X

Su gimtadieniu, „Pagalbos moterims linija“!

Vasario 15 d. – mūsų linijos gimtadienis. Nežinome, ar data buvo parinkta apgalvotai, ar atsitiktinai… Bet „Pagalbos moterims linijos“ gimtadienio diena įsiterpusi tarp dviejų gražių švenčių: meilės dienos ir Lietuvos gimtadienio. Šiuos žodžius tikriausiai galima pavadinti ir linijos prasme – su meile padėti skambinantiesiems atgimti.

Pilnametystės proga nusprendėme gimtadienį atšvęsti kitaip – visi kartu išeidami į žygį Smiltynėje. Pirmiausia persikėlėme Senosios perkėlos keltu, tada užkopėme į Smėlio karčemos kalną. Būtent čia nuo XIX a. pradžios iki pat Antrojo pasaulinio karo pabaigos stovėjo smuklė, mačiusi daug garsių žmonių. Deja, dabar apžiūrėjome tik išlikusius smuklės pamatus ir padiskutavome, kad visai verta būtų ją atstatyti. Lankytojų turbūt netrūktų.

Toliau patraukėme prie prezidento Antano Smetonos 60-mečio garbei pasodinto ąžuolo. Netoliese ir raudonų plytų senosios girininkijos pastatas. Keliaudami miško taku priėjome aikštelę, kurioje nuo 1977 m. iki 1991 m. kiekvieną vasarą darbuodavosi po 10–15 skulptorių. Čia buvo sukurta dauguma Klaipėdos skulptūrų parko skulptūrų.

Iš aikštelės takeliu patraukėme link jūros ir kopose aptikome pirmuosius pavasario pranašus – kačiukus. Kopomis, pajūriu, vėl kopomis ir dviračių taku atėjome iki vietos, kur kadaise ant kopos stovėjo restoranas. Deja, jo jau seniai nebėra, bet geroji naujiena, kad po kelerių metų diskusijų leista toje pačioje vietoje statyti restoraną.

Nuo dviračių tako vėl užlipome ant kopos ir apžiūrėjome vokiečių statytą bateriją, kur priešlėktuviniai pabūklai gynė uostą nuo priešo laivų ir lėktuvų. Nuo baterijos link marių veda dar Antrojo pasaulinio karo metais nutiestas betoninis takas.

Keliaudami link marių, miške, sustojome pailsėti ir pasidengėme šventinį stalą. Pasivaišinome, pasidalijome ragaujamų skanumynų receptais, prisifotografavome.

Pailsėję pasiekėme marias ir, apžiūrinėdami praėjusio amžiaus pradžioje statytas vilas, buvusį Kurhauzą, keltų tarnybos pastatą, grįžome prie kelto. Iš viso nužygiavome šešis kilometrus, gamtoje praleidome tris valandas. Papildėme savo žinių bagažą įdomia informacija, o svarbiausia – puikiai praleidome laiką ir pajutome BENDRYSTĘ. Juk tai taip svarbu!

Su gimtadieniu, „Pagalbos moterims linija“!
Savanorė Danguolė

Nemokama psichologinė pagalba telefonu ir internetu

Naujausi įrašai

Paroda „Moters portretas”

„Parko galerijoje“ spalio 12 dieną įvyko parodos „Moters portretas“ atidarymas. Renginyje per meną priminta apie "Pagalbos moterims liniją", moterų bendrystės svarbą bei psichologinę sveikatą....

Savanorių piknikas 2023

Belikus vos kelioms dienoms iki vasaros pabaigos, rugpjūčio 26 d., Kauno padalinio Pagalbos moterims linijos savanorės gausiu būriu susirinko į kasmetinį savanorių pikniką. Ne veltui pasirinkta ir...

Dviračių žygis 2023

Pagalbos moterims linijos Kauno padalinio savanorės nepabūgusios lietingo oro liepos 30 dieną leidosi į smagų, iššūkių kupiną dviračių žygį. Šauni kompanija, geras nusiteikimas – ko daugiau reikia...

Jeigu patiri smurtą, gali kreiptis į specializuotos pagalbos centrus, kurie teikia kompleksinę pagalbą.

Jei situacija kelia pavojų gyvybei ar sveikatai, skambink 112.