Pagalba telefonu 8 800 66366

Psichologinė pagalba telefonu

Šiandien, kai tiek daug bendraujame virtualiai, dažnai aplanko atskirties bei vienišumo jausmas. Norisi žmogiškos šilumos, supratimo, priėmimo, palaikymo.

Pokalbis su gyvu žmogumi padės geriau suprasti savo jausmus

Būsi priimta tokia, kokia esi, be jokių išankstinių nuomonių, vertinimų ar kaltinimų.

Visi kartais išgyvena sunkumus. Kad ir kas šiandien Tave slegia, kažkur yra išėjimas iš šios situacijos.

Nekentėk vienumoje. Paskambink

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokiais atvejais galima skambinti į pagalbą telefonu?

Gali skambinti bet kada, kai Tau reikia šilumos, priėmimo, pokalbio apie išgyvenamus sunkumus.

Nemanyk, kad skambinama tik su specifinėmis problemomis – smurtu ar pan. Vienatvė, netektis, liga, pašliję santykiai, gyvenimo džiaugsmo trūkumas ir aibė kitų problemų gali sukelti situacijas, kuomet žmogui reikalinga emocinė parama.

Pagalbos moterims linija veikia visą parą kiekvieną dieną: 24/7.

Apie ką kalbama Pagalbos moterims linijoje?

Galėsime kalbėtis apie viską, kas Tau aktualu.

Dažniausiai kalbame apie jausmus. Emocinės krizės atsitinka tada, kai nesuprantame ar negalime priimti savo jausmų. Pokalbis padeda geriau save suprasti ir surasti jėgų situacijos sprendimui.

Jei tik norėsi, suteiksime informacijos apie Lietuvoje teikiamas socialines ir psichologines paslaugas, nukreipsime tolesnei pagalbai.

Kokia tvarka vyksta pokalbis?

Į Tavo skambutį atsilieps mūsų linijos savanorė.

Paprastai pokalbis trunka iki 1 valandos.

Skambučiai nemokami.

Pokalbiai yra visiškai anonimiški. Jei nenori, gali nesakyti savo vardo. Apie save gali pasakoti tiek, kiek pati to nori. Gali dalintis viskuo, kas neramina.

Mes nematome numerio, iš kurio Tu skambini. Pokalbiai neįrašinėjami. Tai, ką pasakysi, nebus viešinama.

Kas yra linijos savanorės?

Visos savanorės yra moterys. Jos praeina atranką ir baigia specialius mokymus, kad galėtų teikti pagalbą telefonu. Savanorės taip pat anonimiškos – jų tapatybė nėra atskleidžiama.

Moters gyvenimas susideda iš daugelio etapų, ir kiekvienam iš jų būdingos savitos problemos. Mūsų linijoje dirba įvairaus amžiaus savanorės, kurios dažnai pačios yra išgyvenusios įvairių sunkumų ar krizių.

Aš girdžiu, priimu, gerbiu Tave, tikiu Tavimi ir nesistengiu Tavęs pakeisti – tai nuotaika, su kuria linijos savanorės kelia telefono ragelį.

Kaip pasiryžti paskambinti?

Gali būti nejauku skambinti ir kalbėti apie jautrius dalykus su nepažįstamu žmogumi. Mūsų savanorės tai žino. Gali būti tikra, kad būsi išklausyta ir sulauksi padrąsinimo bei priėmimo.

Emocinė parama ir palaikymas mobilizuoja žmogaus vidines jėgas, kurios ilgainiui padeda išeiti iš sunkios situacijos.

Nieko nesiimant, problemos užsitęsia. Tai traumuoja ne tik patį žmogų, bet ir aplinkinius. Ypač dažnai dėl to kenčia vaikai.
Todėl labai svarbu neužsidaryti savyje ir pasidalinti savo skausmu. 

Mes laukiame Tavo skambučio

Jei nenori kalbėtis telefonu, rinkis kitokią pagalbą

Jeigu patiri smurtą, gali kreiptis į specializuotos pagalbos centrus, kurie teikia kompleksinę pagalbą.

Jei situacija kelia pavojų gyvybei ar sveikatai, skambink 112